Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku (8:30-21:00), więc w razie jakichkolwiek kłopotów z zamówieniem, czekamy na Ciebie pod numerem 222 990 089.

Szukaj

Produkty

Kategorie

Kolekcje

Producenci

Brak wyników

Procedura wymiany produktu.

Postępowanie w przypadku wymiany produktu:

Hej!

Jeżeli jesteś zainteresowany/a wymianą towaru, zapoznaj się proszę z poniższą instrukcją:

  • Dokonując wymiany możesz zrobić to we własnym zakresie lub skorzystać z naszego kuriera
  • przesyłając następujące informacje na adres zamowienia@wksklep.pl:
    -Imię i nazwisko
    -numer zamówienia
    -pełny adres do odbioru wraz danymi kontaktowymi (adres e-mail i numer telefonu)
    -potwierdzenie zrealizowanego przelewu, wygenerowane ze strony bankowości elektronicznej, w formacie pdf
  • (możesz również wybrać opcję pobrania, wtedy kurier poprosi Cię o uregulowanie należności 20 zł* przy odbiorze paczki z wymienianym towarem)*koszt wysyłki w obie strony

    Należność można uregulować za pośrednictwem przelewu na poniższe dane:
    WK Sp. z o. o.
    26 2490 0005 0000 4600 4738 3294
  • Jeżeli zdecydujesz się na wysyłkę we własnym zakresie to koszt wysyłki zwrotnej wynosi 10 zł + koszty ustalone przez firmę, którą nadajesz do nas paczkę.
  • Jeżeli wykonałeś/aś przelew, koniecznie dołącz potwierdzenie do paczki, w przeciwnym razie kurier poprosi o uregulowanie należności przy odbiorze.
  • Przed odesłaniem towarów napisz do nas na zamowienia@wksklep.pl, aby upewnić się, że produkty na które ma nastąpić wymiana są dostępne (ewentualnie możesz spróbować dodać produkt, którym jesteś zainteresowany/a do koszyka – jeżeli istnieje taka możliwość – produkt jest dostępny)
  • Istnieje możliwość wymiany produktu na inny model. Poniżej przedstawiamy jak wygląda sytuacja jeżeli występuje różnica w cenie:
  • -produkt na który wymieniasz jest droższy – ureguluj różnicę za pomocą przelewu/zaznacz opcję pobrania
  • - produkt na który wymieniasz jest tańszy – podaj nam numer rachunku do zwrotu różnicy
  • Wymiany możesz dokonać w terminie 30 dni od daty odebrania zamówienia.
  • Wymieniane towary należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować z paragonem i formularzem, który znajduje się poniżej.
  • W przypadku, gdy zgubiłeś paragon nie przejmuj się! Wystarczy że podasz nam numer zamówienia, bądź prześlesz potwierdzenie opłaty za zamówienie, a my odszukamy dokument.
  • Pamiętaj proszę, że odsyłany produkt nie może nosić śladów użytkowania, w przeciwnym razie odeślemy towar, na Twój koszt, bez dokonywania wymiany.
  • Poniżej zamieszczamy dokładne dane do wysyłki towaru:

WK Sklep

ul. Krakowiaków 64 A

02-255 Warszawa

tel. 533-202-003

Jeżeli odeślesz produkt na adres naszego sklepu stacjonarnego(ul. Kopernika 23, 00-359 Warszawa), czas wymiany produktu znacznie się wydłuży.

FORMULARZ WYMIANY

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj