Procedura wymiany produktu.
Postępowanie w przypadku wymiany produktu:
Hej!
Jeżeli jesteś zainteresowany/a wymianą towaru, zapoznaj się proszę z poniższą instrukcją:
- Dokonując wymiany możesz zrobić to we własnym zakresie lub skorzystać z naszego kuriera
- przesyłając następujące informacje na adres zamowienia@wkdzik.pl:
-Imię i nazwisko
-numer zamówienia
-pełny adres do odbioru wraz danymi kontaktowymi (adres e-mail i numer telefonu)
-potwierdzenie zrealizowanego przelewu, wygenerowane ze strony bankowości elektronicznej, w formacie pdf - (możesz również wybrać opcję pobrania, wtedy kurier poprosi Cię o uregulowanie należności 20 zł* przy odbiorze paczki z wymienianym towarem)*koszt wysyłki w obie strony
Należność można uregulować za pośrednictwem przelewu na poniższe dane:
WK Sp. z o. o.
26 2490 0005 0000 4600 4738 3294 - Jeżeli zdecydujesz się na wysyłkę we własnym zakresie to koszt wysyłki zwrotnej wynosi 10 zł + koszty ustalone przez firmę, którą nadajesz do nas paczkę.
- Jeżeli wykonałeś/aś przelew, koniecznie dołącz potwierdzenie do paczki, w przeciwnym razie kurier poprosi o uregulowanie należności przy odbiorze.
- Przed odesłaniem towarów napisz do nas na zamowienia@wksklep.pl, aby upewnić się, że produkty na które ma nastąpić wymiana są dostępne (ewentualnie możesz spróbować dodać produkt, którym jesteś zainteresowany/a do koszyka – jeżeli istnieje taka możliwość – produkt jest dostępny)
- Istnieje możliwość wymiany produktu na inny model. Poniżej przedstawiamy jak wygląda sytuacja jeżeli występuje różnica w cenie:
- -produkt na który wymieniasz jest droższy – ureguluj różnicę za pomocą przelewu/zaznacz opcję pobrania
- - produkt na który wymieniasz jest tańszy – podaj nam numer rachunku do zwrotu różnicy
- Wymiany możesz dokonać w terminie 30 dni od daty odebrania zamówienia.
- Wymieniane towary należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować z paragonem i formularzem, który znajduje się poniżej.
- W przypadku, gdy zgubiłeś paragon nie przejmuj się! Wystarczy że podasz nam numer zamówienia, bądź prześlesz potwierdzenie opłaty za zamówienie, a my odszukamy dokument.
- Pamiętaj proszę, że odsyłany produkt nie może nosić śladów użytkowania, w przeciwnym razie odeślemy towar, na Twój koszt, bez dokonywania wymiany.
- Poniżej zamieszczamy dokładne dane do wysyłki towaru:
WK Sklep
ul. Krakowiaków 64 A
02-255 Warszawa
tel. 533-202-003
Jeżeli odeślesz produkt na adres naszego sklepu stacjonarnego(ul. Kopernika 23, 00-359 Warszawa), czas wymiany produktu znacznie się wydłuży.
FORMULARZ WYMIANY