Z uwagi na wyjątkową sytuację, jesteśmy zmuszeni wstrzymać wysyłki za granicę. Zamówienia wciąż można składać, lecz paczki zagraniczne będą dostarczane później.

Szukaj

Produkty

Kategorie

Kolekcje

Producenci

Brak wyników

Procedura wymiany produktu.

Postępowanie w przypadku wymiany produktu:

Hej!

Jeżeli jesteś zainteresowany/a wymianą towaru, zapoznaj się proszę z poniższą instrukcją:

  • Przed odesłaniem towarów napisz do nas na zamowienia@wksklep.pl, aby upewnić się, że produkty na które ma nastąpić wymiana są dostępne (ewentualnie możesz spróbować dodać produkt, którym jesteś zainteresowany/a do koszyka – jeżeli istnieje taka możliwość – produkt jest dostępny)
  • Masz 30 dni od daty zakupu, aby dokonać wymiany

  • Ze względów higienicznych nie ma możliwości zwrotu i wymiany bielizny wraz ze strojami kąpielowymi.
  • Wymieniane towary należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować z paragonem i formularzem, który znajduje się na drugiej stronie.
  • Pamiętaj proszę, że odsyłany produkt nie może nosić śladów użytkowania.
  • W przypadku, gdy zgubiłeś paragon nie przejmuj się! Wystarczy że podasz nam numer zamówienia, bądź prześlesz potwierdzenie opłaty za zamówienie, a my odszukamy dokument.
  • W formularzu wybierz metodę wysyłki zwrotnej i podaj adres. Jednocześnie informujemy Cię, iż koszt dostawy wynosi 10 .

Jeżeli wykonałeś/aś przelew, koniecznie dołącz potwierdzenie do paczki, w przeciwnym razie kurier poprosi o uregulowanie należności przy odbiorze.

Dane do przelewu:

WK sp. z o.o.
26 2490 0005 0000 4600 4738 3294

  • W przypadku wymiany towaru, koszty wysyłki leżą po Twojej stronie i nie podlegają zwrotom. Poniżej zamieszczamy dokładne dane do wysyłki towaru:

WK Sklep

ul. Krakowiaków 64 A

02-255 Warszawa

Jeżeli odeślesz produkt na adres naszego sklepu stacjonarnego, czas wymiany produktu znacznie się wydłuży.



FORMULARZ WYMIANY

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj