Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku (8:30-21:00), więc w razie jakichkolwiek kłopotów z zamówieniem, czekamy na Ciebie pod numerem 222 990 089.

Szukaj

Produkty

Kategorie

Kolekcje

Producenci

Brak wyników

Procedura reklamacji produktu

Postępowanie w przypadku reklamacji produktu:

Hej!

Jeżeli jesteś zainteresowany/a reklamacją towaru, zapoznaj się proszę z poniższą instrukcją:

  • Napisz do nas na reklamacje@wkdzik.pl, aby przedstawić nam co dokładnie stało się z produktem.
  • Jeżeli istnieje taka możliwość – prześlij proszę zdjęcia ukazujące wadę produktu, usprawni to proces reklamacji.
  • Pamiętaj, że masz 2 lata od daty zakupu, aby złożyć reklamację.
  • W przypadku reklamacji (zależnie od przypadku), możemy zaproponować:
    1. naprawę wady,
    2. wymianę na nowy produkt,
    3. zwrot środków
  • Reklamowane towary należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować z paragonem i formularzem, który znajduje się na drugiej stronie.
  • W przypadku, gdy zgubiłeś paragon nie przejmuj się! Wystarczy że podasz nam numer zamówienia, a my odszukamy dokument w systemie.
  • Podczas składania reklamacji, oferujemy bezpłatny odbiór towaru, tj. nadanie kuriera i darmową wysyłkę zwrotną. Wystarczy, że podasz Nam dogodny dla siebie adres do odbioru.
  • Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a także nie zwracamy środków za wysyłkę do nas reklamowanego produktu.
  • Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  • W przypadku, gdy przy zamówieniu została wybrana opcja „przedpłaty”, środki zostaną zwrócone na ten sam rachunek (chyba, że w formularzu wskażesz inny numer konta).
  • Warunki reklamacji produktów wysłanych za granicę ustalane są indywidualnie z Klientem.


FORMULARZ REKLAMACJI

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj