Z uwagi na wyjątkową sytuację, jesteśmy zmuszeni wstrzymać wysyłki za granicę. Zamówienia wciąż można składać, lecz paczki zagraniczne będą dostarczane później.

Szukaj

Produkty

Kategorie

Kolekcje

Producenci

Brak wyników

Procedura reklamacji produktu

Postępowanie w przypadku reklamacji produktu:

Hej!

Jeżeli jesteś zainteresowany/a reklamacją towaru, zapoznaj się proszę z poniższą instrukcją:

  • Jeżeli istnieje taka możliwość – prześlij proszę zdjęcia ukazujące wadę produktu, usprawni to proces reklamacji.
  • Pamiętaj, że masz 2 lata od daty zakupu, aby złożyć reklamację.
  • W przypadku reklamacji (zależnie od przypadku), możemy zaproponować:
    1. naprawę wady,
  • wymianę na nowy produkt,
  • zwrot środków
  • Reklamowane towary należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować z paragonem i formularzem, który znajduje się na drugiej stronie.
  • W przypadku, gdy zgubiłeś paragon nie przejmuj się! Wystarczy że podasz nam numer zamówienia, a my odszukamy dokument w systemie.
  • Podczas składania reklamacji, oferujemy bezpłatny odbiór towaru, tj. nadanie kuriera i darmową wysyłkę zwrotną. Wystarczy, że podasz Nam dogodny dla siebie adres do odbioru.
  • Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a także nie zwracamy środków za wysyłkę do nas reklamowanego produktu.
  • Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  • W przypadku, gdy przy zamówieniu została wybrana opcja „przedpłaty”, środki zostaną zwrócone na ten sam rachunek (chyba, że w formularzu wskażesz inny numer konta).
  • Warunki reklamacji produktów wysłanych za granicę ustalane są indywidualnie z Klientem.


FORMULARZ REKLAMACJI

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj