Masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami: zamowienia@wksklep.pl tel.: 222 990 089 (pon-pt: 8:30 - 21:00)

Szukaj

Produkty

Kategorie

Kolekcje

Producenci

Brak wyników

FAQ2

1. Chcę zapłacić za zamówienie, ale nie mam konta w banku. Co zrobić?
Sprawdź tutaj
 
2. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Czekamy 5 dni roboczych na zaksięgowanie wpłaty
Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane i w razie potrzeby należy je złożyć ponownie

3. Czy jest możliwy odbiór osobisty w Warszawie?
Odbiór osobisty od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10:00 - 20:00
tel. 575 565 200
warszawa@wksklep.pl
ul. Kopernika 23 (Warszawa)

4. Jak mogę wymienić/zwrócić towar?
Należy zwrócić do nas produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem wymiany

FORMULARZ WYMIANY


FORMULARZ ZWROTU I REKLAMACJI




Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj