Z uwagi na wyjątkową sytuację, jesteśmy zmuszeni wstrzymać wysyłki za granicę. Zamówienia wciąż można składać, lecz paczki zagraniczne będą dostarczane później.

Szukaj

Produkty

Kategorie

Kolekcje

Producenci

Brak wyników

FAQ2

1. Chcę zapłacić za zamówienie, ale nie mam konta w banku. Co zrobić?
Sprawdź tutaj
 
2. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Czekamy 5 dni roboczych na zaksięgowanie wpłaty
Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane i w razie potrzeby należy je złożyć ponownie

3. Czy jest możliwy odbiór osobisty w Warszawie?
Odbiór osobisty od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10:00 - 20:00
tel. 575 565 200
warszawa@wksklep.pl
ul. Kopernika 23 (Warszawa)

4. Jak mogę wymienić/zwrócić towar?
Należy zwrócić do nas produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem wymiany

FORMULARZ WYMIANY


FORMULARZ ZWROTU I REKLAMACJI




Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj