Masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami: zamowienia@wksklep.pl tel.: 222 990 089 (pon-pt: 8:30 - 21:00)

Szukaj

Produkty

Kategorie

Kolekcje

Producenci

Brak wyników

FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

  • Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

- Zamówienia z wysyłką do paczkomatu odbierane są przez kuriera ok. 16.00, natomiast kurier GLS odbiera paczki ok. 20.00.
Aby mieć pewność że Twoja paczka zostanie odebrana jeszcze tego samego dnia, zamówienie z dostawą do paczkomatu, złóż najpóźniej do 15.30; natomiast w przypadku dostawy kurierem GLS złóż zamówienie do godziny 19:30.
Przypominamy, iż zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku.
*Zastrzegamy sobie prawo przekazania paczki najbliższego dnia roboczego w sytuacji zwiększonej liczby zamówień.

  • Ile zajmuje oczekiwanie na przesyłkę?

- Przesyłki krajowe w większości przypadków docierają do klientów następnego dnia roboczego.

  • Kiedy pojawi się promocja?

- Niestety nie dysponujemy informacjami o nadchodzących promocjach. Prosimy śledzić nas na bieżąco.

    • Czy planujecie wprowadzić nowe kolekcje?

    - Nie mamy dokładnych informacji o nadchodzących kolekcjach, prosimy śledzić nas na bieżąco.

    • Jak mogę dokonać wymiany/zwrotu towaru?

    - Wszelkie informacje związane z procedurą wymiany/zwrotu/reklamacji zostały umieszczone poniżej w osobnych formularzach, na stronie w zakładce „WYMIANA/REKLAMACJA/ZWROT” a także w regulaminie sklepu dostępnym pod adresem: https://wksklep.pl/strona/regulamin

    FORMULARZ WYMIANY

    FORMULARZ REKLAMACJI

    FORMULARZ ZWROTU

    • Czy koszulki ze starych kolekcji wrócą do sprzedaży?

    - Nie planujemy powrotu starych kolekcji, chcemy rozwijać swój asortyment, aby spełnić Wasze oczekiwania.

    • Czy koszulki z edycji limitowanej pojawią się jeszcze w sprzedaży?

    - Nie, koszulki z edycji limitowanej mają ograniczony nakład produkcyjny.

    • Czy można wymienić jedną rzecz z Mystery Boxa?

    - Istnieje możliwość wymiany produktu z mystery boxa, jeżeli rozmiar okaże się nieodpowiedni. Nie ma możliwości zwrotu pojedynczego towaru, a także wymiany na inny model.

    • Jaki rozmiar będzie dla mnie odpowiedni?

    - W celu doboru odpowiedniego rozmiaru najlepiej jest posłużyć się tabelą rozmiarów dostępną na stronie każdego produktu. Jest to najpewniejszy sposób na dopasowanie do siebie konkretnego produktu.

    • Jaki jest koszt wysyłki za granice, a także ile wynosi przewidywany czas doręczenia?

    - Wszelkie informacje odnośnie wysyłki za granicę znajdują się na stronie w zakładce „Czas i koszty dostawy”

    • Mam X lat, chcę zrobić masę/zredukować co robić?

    Zapoznaj się proszę z darmowym e-bookiem Owcy: https://wksklep.pl/ebook-fundamenty-odzywiania, znajdziesz tam odpowiedzi na wszelki pytania związane z tym procesem.

    • Mam X lat, planuję pójść na siłownię, co zrobić?

    Na stronie dostępny jest darmowy e-book Sakera: https://wksklep.pl/ebook-fundamenty-treningu-silowego. Saker wyjaśnia w nim podstawowe zagadnienia, technikę najważniejszych ćwiczeń oraz umieszcza gotowe plany treningowe dla początkujących i średnio zaawansowanych.

    • Czy mając X lat mogę stosować jakiś suplement?

    - Nie mamy ustalonych granic wiekowych dla naszych suplementów.


    Pytania dotyczące Sklepu stacjonarnego:

    • Czy w sklepie stacjonarnym znajdują się rzeczy dostępne na stronie?

    - Sklep stacjonarny posiada osobny magazyn, dlatego aby mieć pewność że rzecz którą planujesz zakupić, jest dostępna skontaktuj się z nami pod numerem: 575-565-200.
    W sytuacji, gdy towaru nie będzie aktualnie na stanie, sprowadzimy go tak szybko jak to tylko możliwe z magazynu głównego.

    • Czy w sklepie stacjonarnym obowiązują promocje ze sklepu internetowego?

    - Tak, w sklepie stacjonarnym obowiązują ceny i promocje ze sklepu stacjonarnego. Ponadto co jakiś czas możesz skorzystać z promocji obowiązującej wyłącznie w sklepie stacjonarnym!

    • Czy sklep stacjonarny jest czynny w niedziele niehandlowe?

    - Nie, sklep stacjonarny czynny jest wyłącznie w niedziele handlowe.

    • Kiedy moje zamówienie w sklepie stacjonarnym będzie gotowe do odbioru?

    - Na adres mailowy wysyłamy potwierdzenie z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Jeżeli zależy Ci na czasie skontaktuj się proszę z nami pod numerem: 575-565-200, bądź adresem: warszawa@wksklep.pl

    • Czy w sklepie stacjonarnym można przymierzać ubrania?

    - Tak, w sklepie stacjonarnym znajduje się przymierzalnia.

    • Czy sklep we Wrocławiu jest jeszcze czynny?

    - Sklep stacjonarny we Wrocławiu został zamknięty.

    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów

    Cena zestawu: %bundleSum%
    Anuluj