Z uwagi na wyjątkową sytuację, jesteśmy zmuszeni wstrzymać wysyłki za granicę. Zamówienia wciąż można składać, lecz paczki zagraniczne będą dostarczane później.

Szukaj

Produkty

Kategorie

Kolekcje

Producenci

Brak wyników

FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

  • Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

- Zamówienia z wysyłką do paczkomatu odbierane są przez kuriera ok. 16.00, natomiast kurier GLS odbiera paczki ok. 20.00.
Aby mieć pewność że Twoja paczka zostanie odebrana jeszcze tego samego dnia, zamówienie z dostawą do paczkomatu, złóż najpóźniej do 15.30; natomiast w przypadku dostawy kurierem GLS złóż zamówienie do godziny 19:30.
Przypominamy, iż zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku.
*Zastrzegamy sobie do wydłużenia czasu realizacji zamówień w sytuacji zwiększonej liczby zamówień.

  • Ile zajmuje oczekiwanie na przesyłkę?

- Przesyłki krajowe w większości przypadków docierają do klientów następnego dnia roboczego.

  • Kiedy pojawi się promocja?

- Niestety nie dysponujemy informacjami o nadchodzących promocjach. Prosimy śledzić nas na bieżąco.

    • Czy planujecie wprowadzić nowe kolekcje?

    - Nie mamy dokładnych informacji o nadchodzących kolekcjach, prosimy śledzić nas na bieżąco.

    • Jak mogę dokonać wymiany/zwrotu towaru?

    - Wszelkie informacje związane z procedurą wymiany/zwrotu/reklamacji zostały umieszczone poniżej w osobnych formularzach, na stronie w zakładce „WYMIANA/REKLAMACJA/ZWROT” a także w regulaminie sklepu dostępnym pod adresem: https://wksklep.pl/strona/regulamin

    FORMULARZ WYMIANY

    FORMULARZ REKLAMACJI

    FORMULARZ ZWROTU

    • Czy koszulki ze starych kolekcji wrócą do sprzedaży?

    - Nie planujemy powrotu starych kolekcji, chcemy rozwijać swój asortyment, aby spełnić Wasze oczekiwania.

    • Czy koszulki z edycji limitowanej pojawią się jeszcze w sprzedaży?

    - Nie, koszulki z edycji limitowanej mają ograniczony nakład produkcyjny.

    • Czy można wymienić jedną rzecz z Mystery Boxa?

    - Istnieje możliwość wymiany produktu z mystery boxa, jeżeli rozmiar okaże się nieodpowiedni. Nie ma możliwości zwrotu pojedynczego towaru, a także wymiany na inny model.

    • Jaki rozmiar będzie dla mnie odpowiedni?

    - W celu doboru odpowiedniego rozmiaru najlepiej jest posłużyć się tabelą rozmiarów dostępną na stronie każdego produktu. Jest to najpewniejszy sposób na dopasowanie do siebie konkretnego produktu.

    • Jaki jest koszt wysyłki za granice, a także ile wynosi przewidywany czas doręczenia?

    - Wszelkie informacje odnośnie wysyłki za granicę znajdują się na stronie w zakładce „Czas i koszty dostawy”

    • Mam X lat, chcę zrobić masę/zredukować co robić?

    Zapoznaj się proszę z darmowym e-bookiem Owcy: https://wksklep.pl/ebook-fundamenty-odzywiania, znajdziesz tam odpowiedzi na wszelki pytania związane z tym procesem.

    • Mam X lat, planuję pójść na siłownię, co zrobić?

    Na stronie dostępny jest darmowy e-book Sakera: https://wksklep.pl/ebook-fundamenty-treningu-silowego. Saker wyjaśnia w nim podstawowe zagadnienia, technikę najważniejszych ćwiczeń oraz umieszcza gotowe plany treningowe dla początkujących i średnio zaawansowanych.

    • Czy mając X lat mogę stosować jakiś suplement?

    - Nie mamy ustalonych granic wiekowych dla naszych suplementów.


    Pytania dotyczące Sklepu stacjonarnego:

    • Czy w sklepie stacjonarnym znajdują się rzeczy dostępne na stronie?

    - Sklep stacjonarny posiada osobny magazyn, dlatego aby mieć pewność że rzecz którą planujesz zakupić, jest dostępna skontaktuj się z nami pod numerem: 575-565-200.
    W sytuacji, gdy towaru nie będzie aktualnie na stanie, sprowadzimy go tak szybko jak to tylko możliwe z magazynu głównego.

    • Czy w sklepie stacjonarnym obowiązują promocje ze sklepu internetowego?

    - Tak, w sklepie stacjonarnym obowiązują ceny i promocje ze sklepu stacjonarnego. Ponadto co jakiś czas możesz skorzystać z promocji obowiązującej wyłącznie w sklepie stacjonarnym!

    • Czy sklep stacjonarny jest czynny w niedziele niehandlowe?

    - Nie, sklep stacjonarny czynny jest wyłącznie w niedziele handlowe.

    • Kiedy moje zamówienie w sklepie stacjonarnym będzie gotowe do odbioru?

    - Na adres mailowy wysyłamy potwierdzenie z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Jeżeli zależy Ci na czasie skontaktuj się proszę z nami pod numerem: 575-565-200, bądź adresem: warszawa@wksklep.pl

    • Czy w sklepie stacjonarnym można przymierzać ubrania?

    - Tak, w sklepie stacjonarnym znajduje się przymierzalnia.

    • Czy sklep we Wrocławiu jest jeszcze czynny?

    - Sklep stacjonarny we Wrocławiu został zamknięty.

    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów

    Cena zestawu: %bundleSum%
    Anuluj